ravage on Fri, 1 May 2009 14:13:51 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Is Trix ontsnapt aan een aanslag?

Is Trix ontsnapt aan een aanslag?

Dankzij manipulatie gaat het Apeldoornse drama van 30 april 2009 de
geschiedenisboeken in als zijnde een aanslag op het koningshuis. In al
het nieuws dat ik tot op heden over het incident tot mij heb genomen,
ontbreken cruciale vragen die elke beginnende journalist zal weten te
stellen, maar die niet aan bod zijn gekomen bij de professionals uit
de dagblad-, tv- en radiowereld, die donderdag op de locatie van het
rampgebied aanwezig waren.

lees Toestand:
  http://www.ravagedigitaal.org/2009/t14/toestand.php