Vincent W.J. van Gerven Oei on Wed, 27 May 2009 15:56:17 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] dearest tinkebell

Beste Zanne,

Gezien mijn bijdrage aan het boek heb ik ook tot vervelens toe en groeiend pessimisme en misantropie alle hatemails doorgelezen. Ik heb die van jou, die je nu probeert te 'verdedigen' er voor het gemak even bijgezocht, dan weten we allemaal waar het over hebben. Ik moet toegeven dat je van alle inzenders een van de meer welbespraakten bent, het aantal spelfouten is minimaal en je weet zelfs een volzin te formuleren. Weet dat dat, in vergelijking met de andere bijdrages, een prestatie van formaat is!

Zover ik weet is het boek inmiddels uitverkocht, dus behalve de nettimers, zullen slechts 1000 mensen je mail, foto's en privegegevens tot het einde van het papier kunnen besnuffelen.

Groeten,

Vincent

===