Patrice Riemens on Tue, 14 Dec 2010 12:36:16 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] De 12 Thesen, de NRC, en Wikileaks

Merijn, dat is het standaard argument van 'concentreer je op de hoofdzaak
(US imperialism?), niet op de bijzaak (Assange)'. Maar als iedereen zich
op de hoofdzaak moet concentreren komt er weinig nieuws ('dat weten we
allemaal al') en wordt het een rite, aka een mantra ('Down! Down! Down!,
enz.) en kijkt niemand naar de zg. bijzaak, met de kans dat we allemaal
als lemmingen van de klif vallen, bijvoorbeeld.

Dag allemaal - voor de rest neem ik alles ter kennisneming aan! (aka
'w-akantie'!)
patrizio en Diiiinooos! (very happy in Laibach! Nu pizza!)