Bart Brugmans on Fri, 13 May 2011 11:09:40 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Privacy: Make A Statement!

Dus, ik moet een enquete invullen en daar mijn persoonsgegevens bij achterlaten zodat ik een ipod kan winnen van een bedrijf dat ook graag alles over mij wil weten zodat jullie "technieken [kunnen] ontwikkelen die je beter informeren over het gebruik van je persoonsgegevens".

Nee dank je.

Bart