Patrice Riemens on Sat, 18 Jun 2011 15:26:03 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Max Bruinsma: Ministerie van Marketing / Vernieuwend cultuurbeleid afgeschaft

Hear Hear! (de O-Eu kunstenaars van de jaren 70-80, de enigen die
misschien ooit modern zijn geweest, pace Bruno L). + : NL loopt toch
altijd 20 jaar achter  (was 50, we komen vooruit) Chao, p+3D!