Patrice Riemens on Tue, 9 Aug 2011 20:31:06 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Resomeren - Mijn idee!

De nieuwste trend op uitvaart gebied doet mij denken aan mijn tijd in
Bagdad toen Saddam Hossein nog 'maar' eerste minister was, doch al aardig
wist hoe zich van zijn (talrijke, maar allemaal binnen zijn eigen Takriti
clan) vijanden moest ontdoen: enkele reis naar de centrale gevangenis, ook
bekend als 'het kasteel van het einde' (Kasr-el-Aini in mijn herinnering,
maar mijn arabisch is totaal waardeloos), alwaar opponenten in een bad
zwavelzuur werden gelegd, die vervolgens op de Tigris werd geloosd (oef,
goed gegokt, tiz niet de Euphraat...;-) - milieubewustzijn was toen nog
niet erg ontwikkeld...