Patrice Riemens on Sun, 27 Nov 2011 14:27:19 +0100 (CET)

[Nettime-nl] Regentistan.nl anno 2011, aflevering 3295 ...

Tijdens het spotjes-moment op Radio4 valt telkens weer de stem te horen
van een groenig-linksistiese regentesse die naar Ivoorkust is afgereisd
("waar de situatie afschuwelijk is") op uitnodiging van eene Tineke, die
haar vervolgens vroeg om het voorzitterschap van haar toko over te
nemen, waar zij promp ja op zei ("want ik zet me graag in voor goede
doelen blablabla").

Ooit vermelden 'ambassadeurs' van die soort initiatieven nog wel hun
naam aan het einde van de reklame-boodschap (betaald van uw donasies, en
de prijskaartje is allerminst beschieden), maar in de OKO-OSM planeet
waarop deze tiepes kennelijk definitief aangeland zijn, hoeft dat
kennelijk niet meer. "Ik ben toch een (groenig/ linksisties/
grachgtengordeliaanse) BNer*er, u herkent m'n stem toch wel. Nou ikke
niet. U wellicht? Ik is benieuwd.

(Oh ja, uiteraard blift u onverkort uitgenodigd, nee, ontboden, om zoals
het in aktivistiese termen heet, 'onbeheerst te storten' op gironr ....)

Cheers van patrizio en Diiiinooos!
(Wilderianen? Doe es normaal!)