Richard Reekers on Tue, 20 Dec 2011 00:11:36 +0100 (CET)

[Nettime-nl] Volgen | Re: Presentatie Dwarse interventies

Dit is wel mooi zeg.

Ik zal er niets mee, want geen tijd en ik heb nog alles te verliezen. Maar als we dit ergens kunnen volgen - als het Ãberhaupt wordt vrijgegeven en bijgehouden - dan lijkt me dat wel interessant (hopelijk niet via Facebook, want geen account meer).

De grote vraag hierbij is natuurlijk - voor mij dan -

wanneer heb je in Nederland niets meer te verliezen? Wanneer voelen we dat?

Wellicht zijn er nog andere Nettimers die er wat over willen zeggen?

Groet, succes en hopelijk (niet) tot e-ziens,

Richard

NB  "Niet": als we niets te verliezen hebben.