theo ploeg on Wed, 21 Mar 2012 11:41:12 +0100 (CET)

[Nettime-nl] frnkfrt

beste nettimers,

Nadat ik eind 2009 de sterker uit het webzine cut-up trok heb ik constant met een onbevredigend gevoel rondgelopen.

Dat gold voor meer cut-up'ers.

Zojuist is frnkfrt, www.frnkfrt.net, online gegaan: een nieuw webzine van journalist Peter Bruyn, interaction designer Frank Kloos en mij.

Ligt in de lijn van cut-up en in de lijn van de rubriek die Peter en ik hadden bij het Vlaamse cultuurtijdschrift Gonzo (circus).

Ambities te over. Hoop dat we die waar kunnen maken.

Feedback, kritiek en ideeën zijn welkom. We doen het momenteel nog voor nop, maar beraden ons op mogelijkheden om (wat) geld binnen te krijgen.

groet,

Theo

FRNKFRT | OOR | GONZO (CIRCUS) | HvA CMDA
theos blog @ www.theoploeg.net
--
theo ploeg
postbus 4894

"Auschwitz beginnt da, wo jemand auf Schlachthof steht und denkt: Es sind ja nur Tiere." Theodor Adorno (1903-69)

"It's a satanic drug thing...you wouldn't understand." Monster Magnet (1992)