Patrice Riemens on Tue, 11 Sep 2012 07:22:18 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Het laatste stemadvies: Economische groei?

While we are at it ... na het lezen van het interview met Witteveen in de
Volkskrant van vorige week realiseerde ik me dat Nl nog maar twee
politieke personnages heeft die het een beetje 'door hebben' - en ze zijn
allebei boven de 90! (de andere is ex premier Piet de Jong).
Stem-ze, of is het 'que se vayan todos' ...?