Koen Martens on Tue, 10 Apr 2018 21:04:23 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Openbare vergadering van Facebook Liberation Army

On 10 April 2018 18:41:06 CEST, Paul Vogel <paulv@bikkel.org> wrote:
>Ik overweeg een facebook account aan te maken, zodat ik me daarna
>kan afmelden ;-) (en legitiem langs kan komen op de FLA vergadering).

Ik heb in 2013 mijn twitter en toen nog kersverse facebook account opgezegd. Ik werd voor gek verklaard. Heb het nog even op diaspora geprobeerd, maar daar kon je een speld horen vallen.

Sindsdien doe ik het maar zonder sociale media, dat heeft mijn sociale leven een hoop goed gedaan. En die hijgerijge soundbite-hype-shitstorms heb ik eigenlijk de afgelopen jaren niet gemist.

Wellicht ook een alternatief om te overwegen.

- Koen

Disclaimer: alleen dat irritante linkedin heb ik nog niet durven opzeggen, ondanks dat ze zo fout als wat zijn. Zo verdomd handig om even aan dat netwerk te schudden als ik professioneel iemand met specifieke skills zoek.