Maarten Brinkerink on Wed, 11 Apr 2018 07:53:33 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Openbare vergadering van Facebook Liberation Army

Wat Florian zegt. Misschien eens beginnen door als Nettimers op Diaspora te gaan zodat we iig wat contacten kunnen leggen en die ervaringen met onze kennisen/vrienden delen?

Groet,

Maarten