fokky on Tue, 5 May 1998 01:08:45 +0200 (MET DST)

nettime-nl: Re: geen ontslag

Beste 'Marc Eyskens',

Indien dit een grap is, dan vind ik ze een klein beetje flauw maar toch wel
een tikkeltje geslaagd ook. Ik heb bijzonder smakelijk gelachen.

Indien dit geen grap is: als u beter geinformeerd zou zijn over de lijst
NET TIME, dan zou u beseffen dat u met boodschappen zoals deze bij mij aan
het verkeerde adres bent.

Met vriendelijke groeten, en alvast (met een brede grijns) cc: aan de lijst
NET TIME-nl,

Fokky.