Marja Oosterman on Thu, 21 Jan 1999 16:37:18 +0100 (CET)

nettime-nl: wat gebeurt er toch op deze lijst?

Beste nettimers,

Dit staat toch steeds onder elk bericht in nettime:
<nettime-nl> is een gesloten en gemodereerde mailinglist
* over net-kritiek.

Over Net-kritiek dus.
In mijn visie dus bedoel om de ontwikkelingen op het net te bespreken.

Ik contateer echter dat het steeds meer een medium aan het worden is om je
persberichten in te publiceren over de meest uiteenlopende culturele en
maatschappelijke manifestaties.
Ook leuk.
Maar kunnen we dat misschien ook nog scheiden?

Of is daar geen behoefte aan?

Benieuwd hoe anderen daar over denken.

Vr. groet,

Marja

NoPapers, digitale uitgevers... virtualiter
Postbus 85333, 3508 AH  Utrecht
Email: info@nopapers.nl
Fax:    030-2543424
Tel.:    030-2544519 (ma t/m vrij 10-16.00 uur)

<http://www.dan.nl/>De Agenda van Nederland
kopij per Email:  redactie@dan.nl

<http://nopapers.nl/nfl/>NoPapers Finance Liga
--
* Verspreid via nettime-nl. Commercieel gebruik niet toegestaan zonder