mauzz on Mon, 8 Mar 1999 23:46:54 +0100 (CET)

nettime-nl: Re: [n5m3] Extra uitzending N5M3TV

Deze Amsterdam 1 N5M3TV uitzending zal op dezelfde tijden ook buiten Amsterdam te volgen zijn
via DDS 1 > http://live.dds.nl/1.ram (Realvideo)
info: http://live.dds.nl

MauzZ

At 21:10 7-3-99 MET, Menno Grootveld wrote:
>Hallo allemaal!
>
>Hierbij wil ik jullie even attenderen op de extra uitzending van N5M3TV,
>morgenavond tussen 24.00 en 02.00 uur en woensdagavond tussen 20.00 en
>22.00 uur op SALTO A1 (kanaal 26) van het Amsterdamse kabelnet.
>In deze uitzending worden de vier hoofdthema's van The Next 5 Minutes nog
>eens aangestipt in de vorm van een interview en/of een (fragment van) een
>film.
>Zo zal Saskia Sassen het in het kader van 'Post-Governmental Organisations'
>hebben over de diverse verschijningsvormen van NGO's en PGO's en over
> [...]

_¸,.»¬=椺²°`¯ ¯`°²º¤æ=¬«.,¸.

D D S R A D I O / T V W E B L A B

Prins Hendrikkade 193-A
1011TD Amsterdam
Netherlands

De Digitale Stad
http://www.dds.nl

Voice: +31 (0) 20 6257493 (DDS office)
Voice: +31 (0) 20 5205340 (DDS RTV WebLab)
Fax: +31 (0) 20 6382817
e-mail: dhk@dds.nl

DDS Streaming media sites selection:
http://5jaar.dds.nl/video
http://www.dds.nl/webmix
http://www.dds.nl/dhk
http://live.dds.nl

-- * Verspreid via nettime-nl. Commercieel gebruik niet toegestaan zonder * toestemming. is een gesloten en gemodereerde mailinglist * over net-kritiek. Meer info: list@dds.nl met 'info nettime-nl' in de * tekst v/d email. Archief: http://www.factory.org/nettime-nl. Contact: * nettime-nl-owner@dds.nl. Int. editie: http://www.desk.nl/~nettime.