Chantal v/d Spijker-Lispeldonck on Tue, 27 Apr 1999 14:03:36 +0200 (CEST)

nettime-nl: Re: netty-nl: New Age op de middelbare school

Ik kan het niet laten, het klinkt te mooi, Marja.
Je stelt: >Niets enger dan mensen die een strijd aangaan met 'het gelijk' aan
hun >zijde..
Was het maar waar. Als men strijdt met het geloof in een gelijk, tsja, dat
snap ik nog. Maar erger is, en jij weet heus wel dat ze bestaan !, mensen
die vechten WETEND dat ze GEEN gelijk hebben... Oei, DIE zijn erg !
Ik wil best onthoofd worden door iemand die gelooft dat ik ernstig Vout
ben, maar iemand die dat niet gelooft, maar het alsnog om andere redenen
doet...die slaat er als het effe kan nog eens een keertje express naast !
Beulen moet men te vriend houden, dat schreef Marie Antoinette nog onlangs
op RAUDIVE.NET .

Het spijt me dat ik de laatste tijd minder schrijf. De keuken wordt
verbouwd...en door Henk !
Marja...ik vind Netty steeds gezelliger worden, nu mensen echt iets te
zeggen hebben, vindt je ook niet ?
Lang leve wijd,
100 % crisis
Chantal, nog steeds stagiaire (en niet steeds niet MEER) bij het I.B.W. te
Eindhoven (nee, mn verhuizing naar Amsterdam gaat niet door, meid).

--
* Verspreid via nettime-nl. Commercieel gebruik niet toegestaan zonder