pieter verweij on Fri, 9 Jul 1999 18:58:13 +0200 (CEST)

nettime-nl: vrijdag 16 juli*nieuw werk*pieter verweij

*vrijdag 16 juli 1999. *****************

pieter verweij presenteert *************
nieuw werk in atelier. *****************
digitaal beeld, nieuwe media. **********

open vanaf 17 u en vanaf 21 u dj. ******
surinameplein 57,(voorheen bibliotheek)*
amsterdam. *****************************

*zaterdag 17 juli **********************
en zondag 18 juli op afspraak. *********

ik nodig u van harte uit. **************

info:  pieter 020 4701805 **************
*****  st willibrordusstraat 3  3h *****
*****  1074 xh amsterdam ***************
*****  pieterverweij@hotmail.com *******

In de zomer van 1998 ben ik aan de Amsterdamse Hogescool voor de
Kunsten afgestudeeerd.

Mijn werk viert het overgrote deel van haar bestaan op de harde schijf
van een computer.Zowel de computer als ik hebben een scheppende kracht,
die in het resultaat zichtbaar blijft.Met mijn beelden beoog ik
computer- handelingen, zoals ‘copy’, ‘paste’, ‘delete’, in verband te
brengen met fragmenten uit de herkenbare omgeving.