Mariana Gavriliu on Mon, 14 May 2001 21:44:57 +0200 (CEST)

RE: [Nettime-ro] "E Biagoresqo Drom" video release / if not interested, please iginore

Draga Adrian,

Din partea mea nu numai ca n-o sa primesti un 'flaming post', ba chiar
dimpotriva: sunt foarte emotionata sa citesc ca ai terminat filmul, in
sfirsit, il asteptam de multa vreme!

Felicitari pentru tot ceea ce faci si pentru tot ceea ce esti: pe linga
talentul incontestabil pe care il ai, ca sa faci filme cu tema ultimului tau
film ai nevoie de un curaj donquijotesc, o sira spinarii foarte robusta si o
frunte ridicata foarte sus - cinste tie!

As dori foarte mult sa imi cumpar si eu o caseta VHS cu "E Biagoresqo Drom',
am sa intru in site-ul tau, sper ca pot sa o comand in felul asta.

Cu multa admiratie,

Mariana Gavriliu