Mircea Tuglea on Fri, 25 May 2001 08:39:05 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Editura Pontica / Umberto Eco

Vreau sa va anunt aparitia unei noi locatii virtuale a unei edituri
romanesti, respectiv Pontica. Site-el nu este, deocamdata, in totalitate
functional. Il puteti gasi la adresa http://ns.seanet.ro/pontica, care
foarte curind se va transforma in www.pontica.ro. Motivul pentru care fac
acest anunt este si acela ca, de curind, la editura Pontica a aparut
traducerea ultimului roman al lui Umberto Eco, "Baudolino" (din cite stiu,
prima din lume...), pe care-l puteti gasi zilele acestea la standul editurii
de la Bookarest. De altfel, voi fi si eu prezent acolo, in ultimele doua
zile ale tirgului, simbata si duminica.

Mircea Tuglea