Daniel Knorr on Sat, 9 Feb 2002 00:03:04 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Catalogul Periferic

Draga Matei,

Bienala din New York este un Forum deschis pentru artisti de a prezenta
lucrari in cadrul acestui eveniment fara o selectie a curatorilor. Daca
vizitezi sit-ul bienalei poti extrage mai multe detalii. Eu am primit mailul
de la o prietena. Ar trebui sa iei contact mai strins cu organizatorul ; el
poate sa-ti spuna ce este posibil. Eu am avut o idee pentru ei dar sint
nesigur daca o voi realiza asa ca nu am lut contact cu cei care organizeaza
expozitia.
Ma bucur sa primesc caseta si catalogul periferic. Pe curind si numai bine,
xxx
Daniel

P.S. Adresa mea:
Daniel Knorr