Dan Piersinaru on Mon, 18 Feb 2002 11:07:04 +0100 (CET)

[Nettime-ro] 'Open Source' - lansare // invitatie de participare

Daca ar fi sa ma gindesc la un posibil subiect legat de un workshop in cadrul
acestui proiect, ar fi vorba despre  -IERARHIA-  mediului universitar RO.

Ce presupune aceasta ierarhie, exista cu adevarat, care sunt consecintele unei
astfel de structuri???
E necesara sau e inca unul din modurile in care se bate pasul pe loc?

Raspunsul primit in care se propunea discutia in jurul 'strategiei' mi se pare
unul deosebit de necesar, exact in mediul in care se propunea, cel universitat
artistic.

Dan Piersinaru