mocanu nita on Wed, 15 May 2002 21:22:15 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Intrebare lunga

 Dragi listanti am si eu o intrebare, sau doua?
 Pentru a face arta de calitate este nevoie de bani,
eu ca artista am ajuns la celalalt capat al
buzunarului parintilor, inca nu reusesc sa ma
angajez(sa lucrez) nicaieri ca doar sunt artista...Si
as vrea sa stiu in Romania asta exista ceva
organizatii care sunt dispuse sa sponsorizeze arta
contemporana precum video instalatie (de exemplu), sau
o alta problema acuta este gasirea unui loc de munca,
banuiesc ca sunt si altii in situatia mea, voi cum va
descurcati?
 Nita Mocanu