cosmin nicolae on Mon, 3 Jun 2002 16:08:34 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] call 4 portfolios

Artisti - Fotografi - Designeri,

    Un nene din State, prieten de-al meu, se ocupa cu impresariatul si mi-a propus sa lucram pentru a promova artisti romani in New York. Asta presupune expozitii colective cu sau fara vanzare. Oricum, e o oportunitate care mie mi se mare worthy of exploring.
    Ideal ar fi daca pana pe 15 iunie cei interesati mi-ar putea pune la dispozitie cateva portofolii care sa plece spre State cat mai repede. Pot fi contactat pe acest mail sau la telefon 093400663.

    Multumesc anticipat,
    Cosmin Nicolae