Attila Tordai on Tue, 25 Jun 2002 14:25:17 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] vernisaj: SENS -proiect Lia Perjovschi

Studioul Protokoll si aac (arhiva de arta contemporana)
va invita la

SENS
strategii de supravietuire
un proiect de Lia Perjovschi (impreuna cu Dan Perjovschi)

vernisaj: marti 25 iunie 2002, ora 19:00

expozitia se poate vizita intre 25 iunie - 5 iulie 2002
luni-vineri
intre orele 19-22

adresa: str. Taietura turcului 4, Cluj

cu sprijinul fundatiei Idea

--
"De cite ori am vrut sa intervin acolo unde observam ca ceva nu era normal,
firesc (in scoala, la servici, in societate, convinsa ca pot face o

Anarhie vitala

“Nu exista ghinion ! Frica este o stare de spirit! Nu poti obtine decit ceea
ce nu-ti doresti!…”

Pentru ca nu am avut un context profesionist, am creat CAA (Arhiva de arta
Contemporana un muzeu international in dosare, un pretext penru dialog,
atitudine…..un laborator )
Am realizat decalajul fantastic fata de occident, al domeniului in care
activam, am cautat sa stiu ce nu stiam.
Ce am aflat, vreau sa dau si altora, nu neaparat din altruism ci din
necesitatea fireasca de-a avea  parteneri de dialog, de constructie.
Dau ca sa primesc. Eliberez ca sa fac loc.
Defragmentez.
Am editat (cu Dan) ziarele:
ZOOM 1 (1998) dictionar de arta contemporana, contextul artei occidentale,
despre installation art, bibliografie esentiala
CAA 2001 (zoom–teorii recente, despre , lucrarea de arta, artist,  curator,
critic…
zoom 2 performance art,
zoom 3 foto, video, media,
identitatea vizuala, concepte, strategiile celor mai interesante institutii
de arta contemporana occidentale
muzeul de arta contemporana….
bibliografii esentiale
SENS 2002 (scheme de completat)
Context romanesc 1947-2002, studii culturale (cultura si putere), teorie
critica, studii curatoriale, arta conceptuala, cum sa devii artist cunoscut,
cum sa organizezi o expozitie/eveniment…."
Lia Perjovschi