mocanu nita on Thu, 27 Jun 2002 20:54:16 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] invitatie, I love acasa!

I love (aici ar trebui sa fie simbolul cu inimioara
dar nu este) acasa!
 Este lucrarea mea de biploma, masterat, Foto/Video,
Universitatea de Arta si Design , Cluj, si va invit pe
cei care mai sunteti prin Cluj sa veniti la vernisaj
luni, 01. 07. 2002 ora 18, galeria Sindan, a si eu
sunt Nicoleta Mocanu.
 Despre lucrare:
 Se compune din un film 16 min. care poarta numele
expozitiei, sunt mai multe interviuri care toate la un
loc vorbesc depre ce inseamna de fapt cuvantul,
conceptia de acasa, persoanele implicate in film sunt
reale si au tot felul de probleme existentiale legate
de locuita, nimeni nu este practic satisfacut de
locuinta sa.
 O alta incapere a galeriei va contine o instalatie de
ambient, voi recompune un interior de locuita ce va
avea ca punct central pianul deja existent in spatiul
expozitional, in ultima incapere voi creea un spatiu
intim, obscur, cu un text luminos pe perete care spune
asa: "Cand vei venii, te voi astepta in curatia casei
mele..." din Biblie, pe jos o garamada de hartii cu
texte scrise de mine in cursul masteratului, personale
, a si o gramada de ciocolata, un casetofon cu
muzica...Aceasta descriere aproape amanuntita este
pentru cei care nu vor venii, cred...
 In aceasta lucrare spatiul expozitional se situeaza
la granita dintre utilitar si estetic. Galeria este un
loc pentru expozitie, dar ar putea fii o locuinta.
Intimitatea locuitei este sugerata prin elementele
care o compun atat de obisnuite pentru noi, mobilier,
obiecte casnice, bibelouri, muzica...Proiectul meu de
masterat definea  doua situatii ideale, una in care
locuinta (acasa) are ca centru persona care o
locuieste , cu toate trairile sale sincere, centrul
uman fiind inima, iar o alta in care centrul este
deviat in exterior , intimitatea rupta de tot felul de
informatii  aduse de TV, radio, Internet, care
influenteaza, si tipizeaza.
 Va multumesc daca ati ajuns pana aici, sper ca m-am
facut inteleasa, si va astept la vernisaj,
 Nita