vladimir bulat on Tue, 27 Aug 2002 17:11:21 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] D11 & M4

sincer sa fiu, cind ma gindesc la aceste doua mari evenimente
expozitionale, nu mai am in cap Romania, artistii romani, contextul
romanesc etc. vroiam doar o discutie relaxata, necontextualizata si
critica, despre niste evenimente care transcend granitele, dar nu si
teoriile si ideologiile. La ele am vrut sa fim atentzi, despre ele sa
palavragim putin, atit cit ne putem da seama de "natura" lor...
D11 este poate cel mai echilibrat si mai matur eveniment expozitional din
cite s-au facut in materie de arta contemporana, si e foarte bine ca el a
aparut anume acum, la acest debut de mileniu. El apartine lui Okwui
Enwesor, dar si echipei lui - niste "profi" ma inteleg ce vreau sa spun. La
D11 artistul dispare in concept, dar care concept este disipat, neclar,
dufuz. Asta imi place cel mai mult: sa te dizolvi in acest "gap"
conceptual! Niste nume si grupuri au "construit" ceva unic. D11 nu este
intimplator ca este cu "D" mare, ultima "documenta" era cu unul mic, dar si
acela era taiat cu un imens X. asta nu insemna deloc ca dX, facuta de
Madame David nu a fost un mare eveniment. Acela a fost altfel!
cu bine,
vladimir

K Free E-mail http://www.k.ro/
by KappaNet http://www.kappa.ro/