_grupul contur on Mon, 2 Sep 2002 15:02:23 +0200 (CEST)

Re: Re: [Nettime-ro] atacuri

e foarte naspa ca s'a ajuns aici... nici nu mai am ce sa zic... oricum intr'un
fel ma asteptam, ca oameni din astia sunt peste tot. am auzit si de la oameni
mai mari tot felu' de kestiuni care m'au cam pus pe ganduri si nu mai acord
increderea asa de usor...

imi pare rau pentru tot. degeaba am pierdut 4 ani de sociologie ca sa inteleg
oamenii.

oricum, nu mai ziceti ca fiecare in casa/anturajul lui poate fi "un pic" rasist
sau anti-gay sau anti-orice. nu prea ar fi corect. mai bine sa se exprime in
public, ca sa stim sa ne ferim de ei.

flo'/grupul contur