VERSION on Wed, 15 Jan 2003 11:21:02 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] sleep good!

mon cher,
vorbim deschis, nu? iar altii se ascund dupa deget si
adrese email ficitve,
eu am dat doar un exemplu cu acel subiect nu am zis sa
despicam firul in patru.
hai noroc.
mircea

Ideea e ce vrem sa comunicam si cui vrem sa comunicam
ce vrem sa comunicam.Daca nu avem nimic sa spunem
nimanui , adica unui public invizibil, virtual, nu
avem nici un monolog la indemana atunci de ce sa
vorbim?
 Despre tinerii care pleaca din Romania, e un fapt
implinit, si daca vorbim ei tot pleaca, sau noi tot
plecam...
 Draga netaimul nostru cel de toate zilele dilitat
zilnic da-ne ceva interesant ca ne plictisim...

=====
VERSION CONTEMPORARY ART MAGAZINE
versionmagazine@yahoo.com )))))))))))))
editors: