Badea Alexandra on Mon, 24 Feb 2003 11:17:06 +0100 (CET)

[Nettime-ro] LEBENSRAUM-SPATIUL VITAL

STUDIOUL DE TEATRU CASANDRA

Str. Franceza nr. 9 (perpendiculara pe Calea Victoriei, in spatele Muzeului de Istorie)

Tel/fax 021. 315.69.75

                Va invita joi 27 februarie ora 19.00

la spectacolul

LEBENSRAUM - SPATIUL VITAL

de Israel Horovitz

Cu Carmen Florescu, Razvan Oprea, Adrian Anghel

Scenografia Ana- Iulia Popov

Regia Alexandra Badea

Un spectacol care pune in discutie ideea culpabilitatii fata de greselile din trecut si exploatarea ei de catre mass-media si clasa politica.

“ Am dat textului o forma teatrala bizara, cerand ca cei trei actori sa joace vreo 50 de personaje. Am simtit ca orice piesa care aduce la rampa evrei, nemti si Holocaustul in acest moment al istoriei noastre are nevoie de o abordare moderna, de o noua familiarizare, atat in forma cat si in continut.” (Israel Horovitz)