calin on Sun, 16 Mar 2003 17:23:10 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] nu toti vor...

deci care a fost rezultanta mitingului.

presa e libera pe cat poate, adica in functie de tipul de exercitiu democratic pe care il are clasa politico-financiara. adica....

----- Original Message -----
Sent: Friday, March 14, 2003 11:59 AM
Subject: [Nettime-ro] nu toti vor...

Frati romani,

In primul rand, nu toti romanii sunt mamaligi si nu toti romanii vor razboi. Ba chiar unii vor iesi in strada pe asta tema.

De trei saptamani ne straduim sa organizam actiunea de maine 15.03(miting si mars impotriva razboiului si impotriva folosirii teritoriului romanesc drept baza militara straina).
Avem aprobare, avem si afise, fluturasi, adrese mail etc.
Am fost la presa, in lung si-n lat; toti ne-au mangaiat pe crestet si ne-au spus bravo, extraordinar, ce bine ca...
De aparut insa vreun anunt, asa cum am cerut, nimica-nimicuta.

De ce tace presa romana impartiala? Deranjam pe stapanii trusturilor de resort? Nu da bine la integrare aceasta manifestare? De cand a devenit razboiul o valoare la care sa ne aliniem cu totii?

Ups...cam multe intrebari.
Nu stiu de ce am senzatia ca independenta presei e o vorba frumoasa si atat.

al vostru,
Bogdan

Do you Yahoo!?
Yahoo! Web Hosting - establish your business online