Dan Masca on Fri, 21 Mar 2003 12:34:14 +0100 (CET)

Re: Re: [Nettime-ro] din nou despre razboi si reactia romanilor

Sunt pentru respectul oamenilor care respecta libertaile fundamentale ale
oamenilor.

Pina acum este clar ca cele care le respecta sunt tarile care sunt cele mai
tari economic.
Cele mai tari organizatii antiglobalizare si independente sunt in STATe si
nu in IRAQ sau Romania.

Sper ca sociologul de pe acest grup poate sa ne spune de ce .

Sunt pentru razboiul din IRAQ atita timp cit acolo au fost omoriti oameni si
existau sanse mari sa fie oprimati in continuare .

Dicutiile sunt mult mai ample , dar ma bucur ca traiesc mult mai liber decit
in 1989 si ca prin munca multa am reusit sa imi cistig si libertatea
economica intr-o tara ca Romania .

Am prieteni multi in State , iar unii dintre ei sunt fii de ofiteri de
cariera in armate Statelor Unite .
Mi-as dori sa existe libertatea de care au ei parte acolo , aici in Romania
si m-as bucura sa inceapa si Irakienii sa o simta .

Oricum sunt mic si protestez cind simt ca libertatea imi este ingradita .
Protestele pot sa fie facute in multe feluri , nu neaparat prin iesirea in
strada .

Sunt liber sa o fac cum vreau , iar americanii ne-au dat o mica mina de
ajutor sa ma bucur de ea.
Am un alt sentiment ca sunt mai apropiat politic de State decit de Rusia sau
Franta , tari mult mai comuniste decit Statele Unite .

Numai de bine,
Dan MASCA