joanne richardson on Fri, 11 Apr 2003 21:47:33 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] filme GNN, Luni, 14 apr, 18:30 la Clubul Twice, BUC

Salutari,

Multumesc foarte mult lui Ciprian Necula si ceilalti
de la Agentia de Monitorizare A Presei ca m-au ajutat
foarte repede (chiar la ultimul moment) sa organizez o
proiectie de filme cind trec prin Bucuresti.

Filme de scurt metraj realizate de GNN
Luni, 14 Aprilie, ora 18:30
Clubul Twice, Str. Sf. Vineri nr. 4 (intre Unirii si
Universitate)

Filmuletele sint realizate de un prieten Stephen
Marshall care a infintat grupul GNN (CNN deturnat).
S-11 Redux este filmul GNN cel mai popular (5 milioane
de vieweri pe internet) si in parerea mea cel mai
reusit si haios. E facut din bucatele furate din
stirile oficiale despre Bush si Septembrie 11, dar
contextul si mesajele sint total schimbate. Celalalte
filmulete care le-am ales sint War Conspiracy,
Countdown, si The Most Dangerous Game - documentarii
despre CIA, 'mind control,' si media libera.

GNN este unul dintre grupurile cele mai importante in
America care lucreaza in traditia de televiziune
independenta (gen Paper Tiger). Filmele GNN pun sub
semnul intrebarii ce inseamna mass media, cum se face
propaganda, de ce mainstreamul promoveaza conspiratia
razboinica a statelor si guvernilor, si ce ar insemna
'medii independente' care nu sint elitiste. As putea
sa spun ca Stephen a lucrat inainte la MTV, si face un
tip de "music videos for people who think" (asa cum
le-a numit el).

Sper sa reusiti sa veniti. Filmele sint foarte misto -
au avut sucess mare cind le-am aratat si in Cluj si in
strainatate.

Din pacate avem clubul numai pentru o ora, deci o sa
fac o selectie mai scurta de filme. Daca lumea are
chef de discutie dupa, ne multam la o bere undeva prin
zona.

Daca va intereseaza sa veniti sau pentru mai multe
informatii, va rog trimiteti un email la
subsol@mi2.hr.

Joanne