perjovschi dan on Sat, 10 May 2003 18:28:10 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Ruxx in Tranzitionland

Draga Ruxandra Balaci

ca e vechiut sau nu interviul din Balkon habar n-am, ca Spoerri zice timpenii n-am habar also, but the fat guy with the Canon is stil very funny...si mai funny e toata aiureala romaneasca cu da lucrarea na lucrarea etc...

ce-are asta cu domnia mea (umil amploaiat si deloc director) la MCC-ul lu Plesu nu stiu? sau ca domiile voastre n-ati fost informate despre me being there? pai sa va trimit o informare scrisa, vre-un dosarel ceva?

Cit despre "aruncatul cu noroi" dear Ruxx spune-i asta lu' Spoerri. Nu era vorba nici de noroi nici de tine. Era vorba de un fat guy with a Canon. Nu stiu ce sari oparita!

Pe de alta parte stai pe bani publici. Obisnuieste-te sa fii criticata (cu sau fara canon), accepta si alte puncte de vedere mai putin lab-media-te sau intelege pur si simplu ca unora nu le place muzica mono.

Revenind la "noroi" am fost silentio stampa despre MNAC inafara de partea cu Casa Poporului (care ramine cum am zis) ori de aia cu Sala Dalles Tirgul de Martisor (care ramine la fel). Ca sa fiu sincer am dat credit Lab-ului datorita unor artisti colectionati acolo si-am vrut sa vad intai si sa zic dupa.
Acum c-am vazut iti promit ca voi face in mod serios si public critica institutionala punctuala, la obiect, buget si strategie. Opozitie constructiva (deconstructiva sau retospectiva) cum ar zice presedintele nostru cel de toate zilele...

Acu n-am timp dar va sa vie ca-i haios cum gem ziarele de proteste antiguvernamentale, ba la teatru, ba la dans, la film sau la literatura iar la artele vizuale e gingasie mare...Cum dracu?

Nettime-ro nu este de stat ca sa cer parerea MNAC despre ce si cum vorbesc pe lista. Ca spun prostii treaba mea, ca nu-mi place arta din Parlament (si nici Parlamentul) la fel.

Eu cu una voi cu alta, eu cu vorba voi cu banii care-i treaba nu-i misto?

Iti doresc tie si echipei tale succese deosebite in despre cum spunea Irina "rolul insititutiilor de cultura in promovarea artei contemporane"

xx
dan

Do you Yahoo!?
The New Yahoo! Search - Faster. Easier. Bingo.