Mickey Maus on Tue, 13 May 2003 11:47:01 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] fericitzi facatorii de pace

Mult iubita Lista,

Nu vreau decât sa salut cât mai cordial shi prieteneshte posibil interventzia D.lui Kiraly in nesfârshitele discutzii la adresa MNaC.
Mi se pare un foarte bun exemplu de obiectivitate shi calm, calitatzi care daca le-ar avea mai multzi oameni, lucrurile ar merge mult mai bine.
Pâna la urma, sunt sigur ca aproape toata lumea are dreptate: s-au facut gresheli, unele lucruri se puteau face mai bine, unele lucruri poate nu trebuiau facute.... Nu pot sa ma aflu in situatzia in care sa dau sfaturi, nefiind implicat in ce se intampla prin arta româneasca, dar cred, din inimioara mea de shoricel animat, ca o "opozitzie constructiva / deconstructiva", dupa cum zicea Dl. Perjovschi, nu poate decat sa fie un lucru bun, mai ales daca acest lucru ar fi cooptat intr-un trend mai mare, general - un fel de consens, daca vretzi.

Asha ca permitetzi-mi sa va salut, domnilor shi doamnelor facatori de decizie, mediatori shi opozantzi, shi sa va doresc cat mai multa obiectivitate shi claritate.

Respectele mele.
M. Maus
(un shoricel multzumit, ca fericit pe deplin inca nu poate sa fie)

Chat with friends online - download MSN Messenger today.