noroc bun on Thu, 31 Jul 2003 16:45:33 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] ajutor umanitar

Buna, sunt Nita Mocanu, artist vizual , si am o mare problema, daca doresc sa vizitez Bienala de la Venetia cum si cine ma poate sfatui unde sa ma cazez, ieftin, (sau gratis?), si cum pot vitita bienala in acelasi fel,
Va rog pe voi ceilalti artisti, oameni de cultura din Romania daca aveti experienta, sfaturi sa-mi scrieti
Toate cele bune

Nita Mocanu, artist vizual
tel. 074 44 34 572

Want to chat instantly with your online friends? Get the FREE Yahoo! Messenger