Iosif Kiraly on Thu, 19 Feb 2004 10:29:28 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] Eveniment ?

CANTAREA ROMANIEI SE INTOARCE!!!

Nu mi se pare condamnabil ca guvernul va cheltui 1.6 milioane de euro pentru
arte dar ma intreb daca acestia trebuiesc bagati intr-un singur
(mega)eveniment?  Judecand dupa "profesionalismul" cu care guvernantii au
abordat problemele artistice pana acum, putem intrevedea modul amatoristic,
clientelar si festivist-electoral in care se vor cheltui acesti bani.
Cel putin din punctul de vedere al artei contemporane, MCC s-a dovedit de
atatea ori  mai mult o frana decat un sustinator, ce prin prestatia sa face
mai mult rau decat bine imaginii Romaniei. Oricum un lucru e clar: mai marii
tarii si ai MCC cand vorbesc de arta contemprana inteleg in primul rand Ion
Irimescu, Viorel Marginean & co. Este o chestiune de sistem de valori care e
cu totul dat peste cap in acea institutie si nu numai acolo.

Iosif Király
www.iokira.com