Dan Masca on Sat, 21 Feb 2004 14:02:57 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Re: [Romania-News] pt suporterii Liei

Buna ziua domnule Tanase ,

lui Iliescu cine i-a tinut spatele ?
PSD-ul sau el si informatiile ce le detine de ani de zile   ?

La popularitatea si capacitatea si putinta lui Iliescu de ce credeti ca nu a
facut mai nimic pentru Romania , ci doar protectie pentru cei santajabili ?

Din cauza ca nu a avut spate sau din alte cauze ?

Cine credeti ca este seful CSAT de exemplu ?
Presedintele Romaniei , nu ?
Cine se afla in CSAT ?
Sefii de la deputati si senatori , seful SRI , seful DIE, seful SIE ,
prim-ministrul , alti ministrii etc.

Credeti ca un presedinte al Romaniei care cere niste informatii si raporta
despre anumite probleme stringente ale Romaniei si care sa zicem ca nu le
primeste  pentru ca nu a fost propus de un partid , nu are puterea sa ii dea
de gol pe respectivii sefi incompetenti sau rauvoitori ?

Ce inseamna acest lucru pentru politicieni ?
Ca o parte a presei va reflecta in mod negativ activitatea respectivelor
persoane, care reprezinta partidele aflate la putere  si electoratul le va
taxa  la alegeri prin vot , credeti ca nu conteaza .

Stiti ce atu mare are doamna Lia Roberts pina acum : a aratat ca este o mare
doamna si mai ales a aratat de ce este America unde este .

Sunt un om greu de impresionat , dar femeia asta are clasa.
Am avut la inceput ideea preconceputa cu black widow, dar pe parcurs mi-am
dat seama ca este doar o conceptie de doi lei si ca nu are nici o legatura
cu capacitatile unui om de a fi presedinte bun .

Noi astia de prin Ro , credem ca daca am fost vreo citeva calatorii prin
vest stim ce este si cu oamenii astia traiti de zeci de ani pe acolo .

Nu stiu daca va amintiti campania realizata de regretatul Ion Ratiu  prin
1992 ?
Omul era asa de direct , iar noi asa de prosti ca nu am avut cum sa
intelegem ca ceea ce spunea acel om , se va intimpla in Romania mult mai
repede daca votam un om ca el , decit daca votam un neocomunist .
Aveam  scuza tineretii atunci , dar acum nu am nici o scuza , daca nu votez
ceea ce este mai bun pentru Romania , pentru ca parafrazind un mare sef
liberal : ce este bun pentru Romania , este bun si pentru mine .

Lia Roberts  este un competitor foarte serios pentru oricine se respecta .

Personal m-am saturat sa aud replici de genul  : asta nu stie ce este prin
Ro , pentru ca nu a mincat salam cu soia dupa 1979 ,  cind a  plecat .
De parca este asa de greu sa afli ce este prin nenorocita asta de tara .

Pentru mine sustinerea venita din partea dlui Claude Matasa , a carui opinii
si realizari le cunosc de ceva ani de pe diverse forumuri virtuale si nu
numai , este o garantie in plus ca o competitie in care este Lia Roberts va
avea mai multa valoare  si va ridica stacheta si pentru ceilalti inscrisi in
cursa.

Presedintele in Romania si oriunde in lume are putere  mare , pentru ca are
posibilitatea sa ajunga la informatii , iar informatia corecta si bine
exploata inseamna  mult mia mult decit niste prerogative scrise in lege .

Cel mai bun sa cistige !

Cu respect ,
Dan MASCA