Fosila on Thu, 18 Mar 2004 08:19:16 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] parcul carol devine casa poporului doi, acum cucruce

proiectul   catedrala neamului [inceput intr-o vreme cind  romania era regat
pare-mi-se] nu mai are nici o legatura cu manevrele politice  de azi din
romania neocomunista sau neosecurista[cum vreti sa-i spuneti ]
poate ca preafericitu vrea sa construiasca o biserica mare cu care sa-shi
spele pacatele pentru bisericile mai mici pe care le-a darimat.
problema nu este amplasamentul ci arhitectura bisericii.nu cred ca trebuie
construita.
mitingurile oricum  n-o sa-shi faca efectul pentru ca sensul o sa fie
deturnat [datoriiile acumulate de posturile tv ].participantii o sa fie
pioni intr un joc politic[sa nu uitam ca 2004=an electoral]

On Mon, 15 Mar 2004 21:39:29 +0000 (GMT), Vlad Nanca wrote
> SALVATI PARCUL CAROL, SALVATI STATUL DE DREPT
>
>   "Solidaritatea pentru libertatea de constiinta"
>
>   Va invita duminica, 21 martie, ora 12.00, la o demonstratie - plimbare
>   in Parcul Carol pentru a protesta fata de initiativa de construire
> a  Catedralei Mantuirii Neamului intr-un perimetru declarat monument
> si  care ar trebui, in consecinta, respectat si protejat.
>

>   Vor fi acolo parinti, bunici, copii, studenti, biciclisti, catei,
>   baloane, floricele, antren! Tema zilei va fi "Pastrati parcul
> pentru  plimbare", asa ca aduceti-va mamele, copiii, prietenii si copiii
> [...]

http://www.idilis.ro - Stiri, e-mail gratuit, download,
SMS, hosting gratuit, servicii internet...
Fii cu un pas inaintea celorlati!