vladimir bulat on Wed, 25 Aug 2004 10:07:24 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Ginduri despre Cetinje Biennale V

Ginduri despre Cetinje Biennale V

Cind s-a infiintat aceasta Bienala era interesanta tocmai pentru ca
diferea/contrasta foarte de cam tot ce se intimpla in jurul ei...Facea o
nota discordanta! Muntenegru isi construia propria "geografie".
Organizatorii "riscau" invitarea unor curatori si artisti "neuzati" prin
participari repetate (si obsesive)prin alte parti - si asta o facea
incitanta si diferita.

Parcurgind press release-ul celei de-a 5-a editie (care se va deschide in
28 august)am constatat o "aliniere" a acestui proiect expozitional la
standardele "cartelului eurocentrist", asta vrea sa spuna ca pina si Rene
Block s-a dus sa curatorieze in Cetinjie. Ca da bine la CV! Asta te
crediteaza pina si in ochii lui H.Szeemann...
Iar lista de artisti - o plictiseala maxima. Aceleasi nume pe care le-am
putut observa prin multimplele expuneri din ultimii ani, dedicate
Balcanilor.

Titlul expozitiei „Love it or Leave it“ cam asta vreau sa spuna: acesta e
nivelul la care am ajuns, daca cuiva nu-i place, poate sa se care! Nu-i
de-al nostru... Nimeni nu e dispus sa riste nimic.

O discutie despre PLATITUDINEA Bienalelor se impune, mai ales ca fenomenul
cresterii numarului vertiginos al acestora este o evidenta. Cui mai
folosesc Bienalele de arta contemporana???

ochiul de veghe,
vladimir bulat

Vreau sa-mi inregistrez CV-ul la BursaMuncii!
Vreti sa publicati oferte de munca? Noi avem solutia!
Lasa profesionistii sa lucreze pentru tine!
http://www.bursamuncii.ro