Vlad Nanca on Sun, 3 Oct 2004 19:51:39 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] mesaj de la Dana Altman

Draga Vladimir,
Daca expozitia Meseries a fost atat de buna nu inteleg de ce trebuie sa fie aparata
atat de tine cat si de Dana Altman. [nu inteleg de ce trebuie Dana Altman sa o atace
gratuit pe Mihaela mai ales ca sunt sigur ca nu ii cunoaste lucrarile… dar asta e
altceva]
Expozitia lui Eugen Radescu este o expozitie foarte slaba si asta cred ca e destul
de clar pentru toata lumea. Orice copil se poate juca in Photoshop si ajunge la sa
creeze imagini mult mai puternice vizual. Stangaciile lui Eugen chiar n-au nici un
sens si sincer nu vad nici o urma de concept in niste mazgalituri peste pozele cu
el. Daca printurile sunt de buna calitate asta nu inseamna nimic. Va felicit insa pe
toti pentru ca ati reusit sa mediatizati bine evenimentul si ati impachetat bine si
vizual si cu text expozitia. Repet – asta nu inseamna ca expozitia e buna.
Acuma stiu ca nu e placut cand se scrie nasol despre un prieten mai ales cand esti
curatorul lui. Dar e mult mai simplu sa spunem ca sunteti toti prieteni decat sa
zici ca “am hotarit sa lucram impreuna, la invitatia staff-ului de la "ARTPHOTO".
Pentru ca boardul revistei este Dana Altman, Razvan Ion, Eugen Radescu si Vladimir
Bulat. E clar ca este proiectul vostru si nimic mai mult. Si nu e nimic rau in asta.
Ce e nasol este ca tu scrii in obsevator cultural o critica propriei expozitii. Si
vii dupaia sa zici ca „in Romania nu se face critica de arta profesionista, ci cu
preponderenta – se practica [...] apologiile, adesea platite”.

Inca ceva...
” Si sa mai amintesc, pentru cei aroganti, ca nici Duchamp nu a avut studii speciale
de arta, iar acest fapt nu il reproseaza nimeni, din contra...
Crezi ca daca ciinii latra, caii se opresc? E o intelepciune straveche, pe care doar
putini o mai inteleg.
 ochiul de veghe”

Ce inseamna toate astea?

Cateva linkuri:
Imagini de la expozitia lui Eugen Radescu
http://www.tufaciviitorul.ro/imagesv3/ateliere/radescu/07.jpg
http://www.tufaciviitorul.ro/imagesv3/ateliere/radescu/08.jpg
http://www.tufaciviitorul.ro/imagesv3/ateliere/radescu/09.jpg
http://www.tufaciviitorul.ro/imagesv3/ateliere/radescu/10.jpg
Observator cultural online
http://observatorcultural.ro/

Vlad Nanca
Ochiul de Zeghe

 --- vladimir bulat <vbulat@k.ro> wrote:

> Stimati colegi,
>
> intrucit Dana Altman nu este abonata la lista de discutii nettime-ro m-a
> rugat pe mine sa postez acest mesaj:
>

> Stimata doamnsioara Mihaela Kavdanska,
>
> Fiecare critica ishi are rostul sau, cu conditzia insa ca ea sa se refere
> la arta, inainte de toate, shi nu la persoana. Comentariile dvs mi se pare
> ca se refera mai mult la persoanele lui Vladimir Bulat, Eugen Radescu shi a
> subsemnatei, shi in prea mica masura la ceea ce reprezinta expozitzia
> insashi. Iar in ceea ce priveshte demersul artistic al lui Eugen Radescu,
> [...]

=====

Vlad Nanca

Calea Grivitei 39, Apartament 8, Sector 1, 010703 Bucuresti ROMANIA
Tel +40 21 6504452   /  Fax +40 21 3121311  /  Mobile +40 723 240434

___________________________________________________________ALL-NEW Yahoo! Messenger - all new features - even more fun!  http://uk.messenger.yahoo.com