vladimir bulat on Fri, 8 Oct 2004 20:59:07 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Gorzo lansat la "apa"

Fratilor,

galeria Anaid s-a deschis...cu expozitia lui Gorzo. Loc in care am regasit
un artist "primenit", parca aruncind o privire indarat, peste umar - la
inaintasii sai, cioplitorii de sicrie, troite si biserici...acesta-i parca
"paradoxul" lui Gorzo: cu cit mai atasat vrea sa fie de traditia
"taraneasca", cu atit este mai departe de ea.

O galerie cu dusumeaua de paie, ziduri imaculate, "interventii" cioplite in
lemn, pe murii albi - o atmosfera inedita, dar si foarte actuala. Gorzo
probeaza sculptura in meplat, cu interventii cromatice...Un kitsch asumat,
controlat, estetizat, matur.

Prin felul in care a promovat aceasta expozitie, echipa de la Anaid Gallery
a facut dovada clara a unui profesionalism (cred) asezat si bine rinduit.

Succese...

ochiul mereu de veghe,

vladimir bulat

Noile abonamente Astral OnLine