vladimir bulat on Tue, 7 Dec 2004 13:58:45 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Din putzul gindirii academice...

Asta e din Iosif Kiraly citire: "Faptul ca artistii parasesc scoala fara a
fi licentiati le poate crea o frustrare si o nemultumire care, combinate,
sa genereze o mai mare implicare in creatia artistica".

Imi poate traduce cineva fraza asta atit de "profunda", ca eu n=am inteles
chiar nimic, vorba bancului: e de bine sau e de rau sa parasesti/abandonezi
Academia de Arta???

ochiul de veghe,

v.

Noile abonamente Astral OnLine