vladimir bulat on Tue, 7 Dec 2004 16:43:26 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Niste precizari

"pt. d-l Gontz: eu ma "balacesc" pe
'nettime-ro'," Sunt de acord cu dvs. si nu am afirmat nimic altceva. Dar la
fel de personal cred ca multe din informatiile dvs. ar putea lipsi si
nimeni nu s-ar supara sau le-ar simti lipsa"

Am vrut sa scriu NU MA BALACESC, cum fara pic de 'eleganta' te-ai exprimat
dumitale, tinere domn!...A fost o simpla omisiune, din neatentie fireste.
Iar in ce priveste informatiile postate de mine pe acest canal, eu insumi
imi fac selectia, si le poti sterge imediat ce imi vezi numele - nu ma
supar cit e negru sub unghie! N=am de ce. E dreptul meu sa o fac. Mi-l
cenzurezi tu?

Dar iti dau si un sfat, daca tot ai intervenit pe lista fa-o cu
profesionalism si fara superioritate si tifna...Nu devia discutia, nu te
lasa tradat de frustrari si amicitii morganatice...chiar vreau sa cred ca
cantonarea ta in Occident te invata cel putin sa fii decent si respectuos
cu tine si cu ceilalti. Sa stii sa iti sustii un punct de vedere, o idee, o
cauza.

ochiul de veghe,

vladimir

Noile abonamente Astral OnLine