vladimir bulat on Tue, 21 Dec 2004 10:47:58 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Discutiile din jurul scenei artistice

..foarte incitant discursul tau, Attila! Si sunt de acord ca aproape nu
exista institutii in zona privata in Bucuresti, competitive si la nivel
international...Functioneaza citeva galerii, e drept, dar sa fim seriosi
cit mai e pina cind acestea vor ajunge sa aspire sa fie prezente pe la
marile tirguri de arta!

..despre MNAC, ce sa mai vorbim?! Am fost, am vazut, am facut efortul, mi
s-au stins luminile in nas, si am plecat si fara sa stiu care e programul
acelei institutii. Caci nu era nicaieri afisat! E cea mai penibila forma de
a arata arta contemporana.

Iar Calin Dan, de buna seama, ar fi putut crea o galerie de arta
contemporana, pe care sa o fi avut acest oras si acum, cu acel imens buget
avut in anii 1995-1997. Nu si-a pus problema nici a unui muzeu de arta
contemporana atunci - acum e mare sistinator, pe banii statului roman. In
rest, sa ne auzim numai de bine.

Sectorul privat exista, dar el NU este exclusiv galeria-apartament 2020.
Mai uitati-va in jur, fratilor...Uitati-va la Cluj, Iasi, Timsioara.

ochiul de veghe,

vladimir

Noile abonamente Astral OnLine
256 kbps ; 12 USD/luna