Valentin Panduru on Fri, 24 Dec 2004 12:02:46 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Alternativ(Craciun Fericit!)

Alternativ.ro ureaza la toata lumea, cele adecvate in aceasta perioada,
urari producatoare de momente vesele si fericiri anonime. Sa nu ne facem
iluzii, cu siguranta tot cu raul inainte vom incepe si noul an, altfel
nu vad de ce momentele fericite cu craciun and free gifts raman mereu la
coada perioadei. Anyway, un an nou cat mai fericit la toata lumea,
craciun la fel. LA MULTI ANI!

Alternativ dedica in aceste zile mare atentie teatrului. Am fost la
Green Hours, am vorbit cu Voicu Radescu despre asta.
http://www.alternativ.ro/voicu.htm
Am spus tot ce era de spus despre proiectul "Scrie o piesa", o
initiativa dedicata liceenilor cu talente in ale dramaturgiei de
amatori.
http://www.alternativ.ro/green.htm

Prezentam si un exemplu cat se poate de clar de piesa scrisa
corespunzator. Piesa gandita de tineri pentru si mai tineri. Citeste
articolul, citeste mai multe despre Peca Stefan, omul responsabil de
aceasta piesa, New York(FuckinCity). Citeste articolul, avem poze de pe
scena + secvente audio din aceasta piesa prezentata la Green Hours de
Teatrul LUNI.
http://www.alternativ.ro/vazut.htm

Muzica importanta zilele astea tine tot de aparitii. Sukar Collective,
anuntat ca aparitie si mai nou Suie Paparude, amandoua la fel de "usor"
de gasit. Citeste mai multe despre lansarea Suie din Web. Am trimis
acolo un om responsabil si o tipa cu cam. Totul pe alternativ.
http://www.alternativ.ro/auzit.htm

Despre Incepem3/Future am gasit(cu ajutorul lui Vlad Nanca) un articol
scris de Stefan Tiron despre asta. Este in engleza. Noi nu am crezut ca
poate fi o problema, daca este o problema, nu accesa
http://www.alternativ.ro/incepem.htm

La categoria CITIT, avem cateva randuri despre cartea de poezii semnata
Mihnea Blindaru(membru Luna Amara). De asemenea iti recomandam sa cauti
noul catalog Dan Perjovschi. Catalog lansat la Carturesti "Walls,
Floors, Museums and Mines 1995-2003"
La Galeria Posibila, inca mai e deschisa expozitia de panze a lui Gili
Mocanu, "Doi prieteni". Arunca o privire la noi, si daca merita mergi in
vizita. Avem interviu cu Gili, si cuvinte la deschidere exprimate de
Razvan Exarhu. http://www.alternativ.ro/vazut1.htm
Din artistii Alternativ care lucreaza si la radio, Lucian Boariu
"chiuleste" de la Orasul lui Boariu (CityFM 106.2, vineri seara de la
22), in timp ce, la Radio Bucuresti, Vlaicu Golcea va trece prin
RADACINI. Un al doilea episod muzical dedicat colindelor lui Ion Bocsa.
Inregistrari din emisiunile celor doi se gasesc si pe alternativ.ro
http://www.alternativ.ro/vlaicuonline.htm
http://www.alternativ.ro/lucianonline.htm
Alternativ.ro si-a deschis grup de comunicare(tot cu ajutorul yahoo). Pe
pagina de stiri va puteti lasa adresa de mail, intr-o casutza special
destinata acestui lucru. Odata ce se intampla asta vom putea comunica
toti odata. De altfel, ar fi de un real folos orice stire, orice mail,
care odata trimis pe adresa de grup va ajunge la ochii tuturor. E chiar
mai rapid decat situ. http://www.alternativ.ro/stirea.htm
Altfel.. Inca odata, LA MULTI ANI, sa ne citim, intalnim feliciti la
anu'.
Valentin P
nativ@alternativ.ro

http://www.bbc.co.uk/

This e-mail (and any attachments) is confidential and may contain
personal views which are not the views of the BBC unless specifically
stated.
If you have received it in error, please delete it from your system.
Do not use, copy or disclose the information in any way nor act in
reliance on it and notify the sender immediately. Please note that the
BBC monitors e-mails sent or received.
Further communication will signify your consent to this.