vladimir bulat on Fri, 14 Jan 2005 13:44:21 +0100 (CET)

[Nettime-ro] nettime-ro in anii 90 ?????

Ce intuitii ai, draga Bogdan, si ce ma bucur ca iei apararea unui canal
public care a dezvoltat spiritul veritabil al dezbaterilor (atitea cite au
fost!), intr-o vreme in care, detractorii de astazi ai acestuia erau inca
niste puradei hazlii si novici in toate cele...! In mare, au ramas si acu'
la fel.

sa ne auzim de bine,

vladimir

Noile abonamente Astral OnLine