vladimir bulat on Mon, 17 Jan 2005 13:20:13 +0100 (CET)

[Nettime-ro] CENZURA! pe LISTA <incepem>

dragi colisteni,

lista "tinerilor artisti" <incepem>, dupa un an de la infiintare, practica
pe larg "filtrarea" mesajelor indezirabile. Cenzura, scurt spus. Personal
mi s-au respins de 2 ori mesajele adresate listei, cu motivatia ca as aduce
atingere unui membru al listei...eu la acel moment eram abonat la
<incepem>. De unde am dedus ca unii sunt mai membri decit altii. Ei bine,
am fost "membru" doua zile. M-am dez-abonat, pe bune. Asta dupa ce am fost
declarat, pe lista, de un oarecare Stefan Cosma, "persona non
grata"[http://groups.yahoo.com/group/incepem/message/1297]! Mesajul lui a
fost considerat de moderator - acceptabil. Credeam ca epoca unor ipochimeni
care decid dupa bunul sau plac cine este si cine nu dezirabil a trecut.
Naiva ratacire. Lupii tineri mostenesc intocmai caracterul celor din care
se trag...

ochiul de veghe,

vladimir

Noile abonamente Astral OnLine