Vlad Nanca on Mon, 17 Jan 2005 17:37:10 +0100 (CET)

[Nettime-ro] cenzura

Draga Vladimir! mesajul tau n-a fost cenzurat, a intrat si in urma lui am primit nenumarate semnale sa te scot de pe lista. Am scos mesajul tau din arhiva dar sa stii ca toti membri listei au avut neplacerea sa-l citeasca. L-am scos pentru ca am vrut sa-i lipsesc pe altii de aceasta neplacere. Sa stii ca nu mi se pare deloc cinstita atitudinea ta caraghioasa in care-i critici pe tineri, iti dai seama cat de aberant poti fi? Esti cumva batran si nu stiu eu sau care-i treaba?
Eu zic sa te calmezi si sa-ti vezi de spam-ul tau de pe nettime. Pana una alta nu te-a invitat nimeni pe Incepem dar nici nu ti-a fost refuzata intrarea. Ai plecat de buna voie si toate mesajele tale au fost trimise membrilor listei. Asa ca nu te mai plange ca n-ai de ce. Iti urez sa nu ajungi sa nu intri in gura lupilor tineri pentru ca o sa-ti para rau!
Vlad
PS: N-am vrut niciodata sa fac publicitte listei incepem pe nettime -ro dar vad ca a facut-o VBulat pentru mine. aici e http://groups.yahoo.com/group/incepem

Vlad Nanca

Calea Grivitei 39, Apartament 8, Sector 1, 010703 Bucuresti ROMANIA
Tel +40 21 6504452   /  Fax +40 21 3121311  /  Mobile +40 723 240434

www.2020.ro