radulescu mirela on Fri, 11 Feb 2005 12:21:23 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Mirela Radulescu-Muzeul National de Arta

Premiera teatrala

British Council in parteneriat cu Muzeul National de Arta al Romaniei prezinta spectacolul de teatru My Arm (Bratul meu) in zilele de 17, 18 si 19 februarie 2005, ora 18:00 la Muzeul National de Arta al Romaniei, Corpul Central, Calea Victoriei, 49-53. Intrarea este libera in limita locurilor disponibile.

   Spectacolul din 18 februarie va fi urmat de o discutie pe tema teatrului contemporan organizata in parteneriat cu UNITER
   Spectacolul din 19 februarie va fi urmat de o discutie despre arta vizuala contemporana si reflectarea ei in media, organizata in parteneriat cu Filiala de Critica Bucuresti a Uniunii Artistilor  Plastici din Romania.

My Arm (Bratul meu) este piesa de debut a scriitorului si actorului britanic Tim Crouch si este produsa de compania News from Nowhere. Premiera a avut loc in 2003 in cadrul Festivalului de la Edinburgh, bucurandu-se de cronici dintre cele mai elogioase. Au urmat turnee la New York, Londra si alte orase europene. Piesa a fost transmisa de BBC Radio si este publicata de editura Faber& Faber.

My Arm poate fi interpretata ca o poveste a artei contemporane in tot ce are ea mai provocator, de la presupusa sau deplina gratuitate a gestului la emotionanta incarcatura umana, de la solidaritate la mercantilism.

“Piesa lui Tim Crouch este un solo plin de farmec…o meditatie fals contradictorie plina de caldura si tandrete despre ce inseamna sa fii normal intr-o lume necrutatoare” – The Herald

Tim Crouch este autorul unei trilogii de monologuri inspirate din Shakespeare – I Caliban (Eu, Caliban), I Peachblosson (Eu, Peachblossom) si I Banquo (Eu, Banquo), scrise pentru Festivalul de la Brighton precum si al piesei Shopping For Shoes (In cautare de pantofi), scrisa pentru National Theatre din Londra.

Tim Crouch lucreaza ca asociat la programul de educatie al National Theatre din Londra, artist asociat al companiei Franklin Stage din New York si al Teatrului National din Mannheim, Germania.

“Crouch este un actor care are darul sa-si captiveze publicul: pe scena el exploreaza insasi natura artei si a punerii in scena, asumandu-si toate riscurile ce decurg de aici si in asemenea momente este de-a dreptul inarmat si periculos” - Lyn Gardner in The Guardian.

Pentru interviuri cu actorul britanic Tim Crouch, presa este rugata sa ia legatura cu Catalina Ochesila, Marketing Manager la British Council (catalina.ochesila@britishcouncil.ro, tel: 307.96.00).

British Council                                               Telefon             307.96.00

Calea Dorobantilor 14                                        Fax                   307.96.01

Bucuresti 010572                                               Email                bc.romania@britishcouncil.ro

Romania                                                           Web                 www.britishcouncil.ro