Calin Dan on Thu, 17 Feb 2005 11:32:15 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] Re: [spectre] Russian artists and curatorsneedsupport

faptul ca MNAC a declansat o polemica de durata in mediile si in media
dinRomania nu scuteste pe nimeni de efortul de a sesiza ca exista alte
urgente in acelasi oras si in aceeasi cultura care se chinuie sa isi
asimileze prima criza de crestere institutionala a secolului acesta tanar,
ca si democratia noastra.

Altfel spus, nu cred ca (scuzati) caragealismul vecinatatii MNAC/CN este
ceea ce trebuie sa agite spiritele. ci aducerea unei institutii religioase
aberante in punctul cel mai reprezentativ al Bucurestilor (ca ne place sau
nu) si cel mai expus atentiei, atat pe plan national cat si international.
Daca solutia Parcul Carol ridica probleme de vandalism cultural, urbanistic
si ecologic, mai subtile pentru priceperea bizonului cititor de presa de
aiurea, solutia CN la CP este o validare a statului ortodox crestin - o
formula, desigur originala, de democratie damboviteana.

In rest, sunt curios sa aflu ce se afla in spatele pluralului folosit de
Vasile Ernu in problema luarilor de pozitie. daca nu era cumva pluralul
majestatii.